به نقل از نکست کی(فروشگاه آنتی ویروس اورجینال)،جی دیتا به مناسبت 30 امین سالگرد تاسیس خود به مشتریان یک برنامه رمزگذاری شده ارسال و دریافت پیام هدیه داد.

بیش از 2 میلیارد نفر دارندگان تلفن همراه در سراسر جهان از سیستم های پیام رسان موبایلی استفاده می کنند. برای تامین امنیت این ارتباطات شخصی، به تازگی جی دیتا برنامه امن گفتگو و پیام رسانی خود را ارائه داده است. این برنامه در ابتدا برای کاربران اندرویدی در دسترس است و یک ارتباط امن و کدگذاری شده چندلایه برای ارسال و دریافت پیام و یا به عبارتی چت کردن را به کاربران ارائه می دهد. همچنین کاربران قادر به ارسال و دریافت فایل های عکس و گرافیکی هم خواهند بود. این برنامه حفاظت شده از فضای شخصی کاربران در مقابل تهدیداتی چون دزدید شدن اطلاعات و یا استراق سمع محافظت به عمل می آورد. جی دیتا این امنیت را از طریق پروتکل Axolotl برای مشتریان خود فراهم می سازد. این برنامه هم اکنون به صورت رایگان در Google Play store موجود می باشد. به گفته یکی از مدیران این شرکت، زمانی که کاربران می خواهند تا از دزدیده شدن اطلاعاتشان و جاسوسی آنها جلوگیری کنند، با بازار گیج کننده ای از برنامه های موبایلی پیام رسان روبه رو می شوند. برنامه G DATA SECURE CHAT یک برنامه ساده می باشد که ارتباطی امن را برای کاربران فراهم می سازد.  ضمانت امنیت
این برنامه کدگذاری شده در ارتباطات پیامکی و گفتگویی، تبادل امن اطلاعاتی چون عکس و فیلم را برای کاربران به ارمغان می آورد و نیازی نیست که آنها نگران تهدید از جانب برنامه های third-paeties  باشند. به لطف وجود یک تایمر،  این ارسال کننده پیام قادر خواهد بود تا تعیین کند که چه زمانی عکس ها و پیام ها پاک شوند، حتی در دستگاه دریافت کننده پیام. 
ارتباط کدگذاری شده
به دلیل پروسه رمزگذاری انحرافی و بیضی شکل، پروتکل Axolotl به عنوان پروتکلی غیرقابل هک در نظر گرفته می شود. جی دیتا از متدی تبعیت می کند که به سرورهای این برنامه اجازه می دهد تا برروی سرورهای خود شرکت راه اندازی شوند. این قابلیت به این شرکت اجازه می دهد تا امنیت مشتریان را بر پایه حفاظت اطلاعات آلمانی ضمانت کند. 
نگاهی اجمالی بر قابلیت های G DATA SECURE CHAT:
- ارتباط کدگذاری شده امن برای گفتگوهای فردی و گروهی
- تبادل عکس و فیلم به سادگی و سرعت بالا و تامین امنیت کدگذاری شده
- قابلیت تایمر پاکسازی
- گرفتن پشتیبان از اطلاعات 
- کدگذاری گفتگوها و استفاده از کلمه عبور
ویژگی های نسخه پولی این برنامه: 
- فیلتر ضدجاسوسی برای URL های موجود در گفتگوها 
- گذاشتن فیلتر برای پیام های ارسالی و دریافتی 
- پنهان کردن پیام های دریافتی از برخی شماره تلفن ها

منبع :http://www.nextkey.ir