به نقل از نکست کی(فروشگاه آنتی ویروس اورجینال)، ایست دوروز پیش نسخه خانگی ESET Smart Security 9 و ESET NOD32 Antivirus 9 را معرفی کرد. هردونسخه دستخوش تغییراتی در رابط کاربری خود شده اند و ESET Smart Security، قابلیت جدیدی را برای حفاظت از تراکنش های بانکی و پرداخت های آنلاین کاربر، به قابلیت های خود اضافه کرده است. این قابلیت با امن کردن اتوماتیک مرورگر کاربر، به او این اطمینان را می دهد تا تمامی پروسه های بانکی را در محیطی امن انجام دهد. 
 ایست با مهندسی کردن دوباره محصولات امنیتی خود، سطح عملکرد و قابلیت استفاده خود را بهبود بخشیده است. هر دو محصول به طور کامل با سیستم عامل ویندوز 10 سازگار می باشند. نسخه ESET Smart Security با تامین امنیت همه جانبه کابر در سطح اینترنت و نسخه ESET NOD32 با قابلیت ردیابی فوق العاده، ترکیب مطمئنی را به کاربر ارائه می دهند. 

 


با افزایش روزافزون کاربری های بانکی اینترنتی و هدف قرار گرفتن این تراکنش ها از جانب مجرمان سایبری، ایست با مهندسی کردن دوباره محصولات خود، حفاظتی چندلایه و کاملا متفاوت در برابر انواع تهدیدات در هر سطحی را برای کاربران به ارمغان آورده است.

 همچنین امنیت چندلایه ESET Smart Security 9 شامل تکنولوژی های پیشرفته ای چون: Botnet Protection  Exploit Blocker  و Vulnerability Shield می باشد. قابلیت اول، کامپیوتر کاربر را در مقابل کنترل از راه دور یک خرابکار در جهت آلوده سازی شبکه و دیگر اهداف خرابکارانه، حفاظت می کند. دومین قابلیت، برنامه هایی چون مرورگرها، PDF خوان ها، سرویس دهنده های ایمیل و اجزای MS Office را در مقابل انواع تهدیدات نیرومند می سازد و در حالی که آخرین قابلیت، توانایی تشخیص نقاط آسیب پذیر شبکه را بهبود می بخشد.

 ایست در سایت خبری Softpedia.com، امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص داده و نقد قابل قبولی را از جانب منتقدان به خاطر عملکرد خوب خود دریافت کرده است. 
به گفته یکی از مقامات ایست، نسخه جدید این آنتی ویروس عملکرد و نتایج مثبتی را در انواع تست ها از خود نشان داده است و کابران می توانند با خیالی راحت از این دونسخه استفاده کنند، بدون اینکه کمترین کاهشی در عملکرد سیستمشان داشته باشند و از وبگردی خود بدون هیچ نگرانی ای لذت ببرند. 


منبع : http://www.nextkey.ir