به نقل از نکست کی(فروشگاه آنتی ویروس اورجینال)، پس از سالها همکاری شرکت انگلیسی DESlock+ به ایست پیوست تا بتواند بخشی از فعالیت های ایست در حوزه تولید محصول برای مشتریان تجاری باشد.

یک رهبر جهانی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات در بیش از دو دهه، اخیرا اقدام به خرید شرکت DESlock+، یک شرکت فعال در حوزه کدگذاری داده، کرد. ایست قصد دارد تا این راه حل دفاعی را با دارایی عظیمش در جهت تولید محصولات خانگی و تجاری ادغام کند. حفاظت اطلاعات و حریم شخصی دو نگرانی بزرگ شرکت ها و افراد و همچنین آژانس های جهانی مثل اتحادیه اروپا می باشد و در این راستا قوانینی را وضع کرده اند تا سازمان ها را ملزم به داشتن ملاک های امنیتی از جمله کدگذاری اطلاعات، در جهت حفاظت از داده های کاربرانشان، کنند. 
به گفته مدیر فروش ایست طی یک همه پرسی، هر دو شرکت از سه شرکت به قابلیت کدگذاری اطلاعات در جهت بهبود استانداردهای امنیتی خود نیاز داشتند و نتایج خوبی را از ارائه قابلیت کدگذاری DESlock+ به عنوان بخشی از تکنولوژی ایست گرفته شد. پیوستن این شرکت به ایست اجازه می دهد تا از طریق یک تکنولوژی فوق العاده کدگذاری به تعهد خود در قبال مشتریان عمل کند. این شرکت انگلیسی دوسال پیش یک روال کدگذاری پیشرفته را برای اولین بار به ایست ارائه کرد. زمانی که این دو به هم پیوستند، با این تکنولوژی پیشرفته گامی بزرگ را در جهت حفاظت از اطلاعات حساس و شخصی کاربران برداشتند. در حال حاظر این گروه 12 نفره به وسیله David Tomlinson، در بخش کدگذاری تجاری ایست مدیریت می شود. بعد از این اقدام، ایست یک بخش جدید تحقیق و توسعه را به بخش قبلی اضافه کرده است تا به قدرت خود در جهت این فعالیت بیفزاید. DESlock+ یک ابزار قدرتمند کدگذاری همراه با کلید های انحصاری، مجموعه ای از قابلیت های کدگذاری پیشرفته را ارائه می دهد از جمله: مدیریت از راه دور امنیت مرورگر، نسخه موبایلی iOS  و نسخه قابل حمل برای مشتری و DESlock+ Go که به بدون نیاز به نصب به کاربران اجازه دسترسی به داده های امن را در محیط کاری می دهد.

منبع : http://www.nextkey.ir